Cat profit se poate obtine dintr-o campanie prin SMS
9 August 2012

Cat profit se poate obtine dintr-o campanie prin SMS

Tot mai multe companii din Romania au decis sa investeasca in campanii prin SMS in ultimii ani, ca urmare a cresterilor anuale inregistrate de piata de mobile marketing (informari si texte promotionale prin SMS). O analiza web2sms, liderul pietei de profil, indica ce rata de raspuns si ce profit poate sa genereze o astfel de campanie.

Rata de raspuns pentru o campanie prin SMS (acei clienti care in urma unui SMS suna la un numar de telefon sau raspund la acel mesaj pozitiv, in baza campaniei specifice in care au fost inclusi) a avut o medie de 1,7% anul trecut, conform web2sms.

“Din experinta noastra, ratele de raspuns variaza foarte mult la nivel de industrie si depind de experienta celui care se ocupa din partea firmei de aceste campanii prin SMS. Spre exemplu, in fashion retail-ul traditional am avut si rate de raspuns de 8%, ceea ce inseamna ca 8% din persoanele adresate au venit in magazin pentru a beneficia de anumite promotii”, a explicat Liviu Pandrea, Director Mobile Marketing Netopia.


10 April 2014

Antonio Eram, mobilPay.com: Pentru plăţile sub 20 de euro SMS-ul este rege. Plata medie prin aplicaţii wallet este de 200 de lei

1 April 2014

Prima plată offline cu ajutorul telefonului s-a realizat într-o florărie din Braşov

27 March 2014

Şi cardurile Maestro permit plăți online de pe telefon prin mobilPay Wallet